Известие

Collapse
No announcement yet.

Истина ли е за 2.4 JTD...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Истина ли е за 2.4 JTD...?

    колко е по тежък двигателя на 2.4 и верно ли по-често чупи носачите? А те к'ва цифра са?

  • #2
    Re: Истина ли е за 2.4 JTD...?

    Първоначално публикувано от blackrider
    колко е по тежък двигателя на 2.4 и верно ли по-често чупи носачите? А те к'ва цифра са?
    Да бе, направо през ден сменям носачи.

    Ужасно са скъпи.

    Не си купувай Алфа, като немаш пари за носачи.

    А сега сериозно.

    Двигателя си е нормално тежък. Всичко е наред. По хубави пътища няма проблеми. В Германия окачването изкарва 200-250 000 км. Тук естествено по-малко.
    Volvo XC90 D5 '06
    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
    Lancia Ypsilon 1.2 '00



    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

    Comment


    • #3
      С двигател 1.1 пак няма да се спасиш от БГ пътищата.Каквато и кола да е!Особенно в София в краините квартали.
      Oще една дупка и се гръмвам с нож.
      156 2.4 JTD

      Comment


      • #4
        Много, много тежи тоя мотор............аз си взех без мотор, и сега изобщо не чупя носачи , иначе тежи малко повече от 1,9, но и той чупи носачите........
        …I have an affair with an Alfa…

        Comment


        • #5
          Не бе сега сериозно,и мойта е без мотор,не я карам и нищо не ми се чупи.Сега ше присаждам от Лада 2104 казаха ми че е лек а пък и лесно се намира(пунктовете за изкупуване на желязо).Ако и това не стане ще присадя от лада нива предница,ако и това не стане ше си карам голфчето с хубавата музика , то не се чупи,супер здраво е , незнам кво ги карате тея италианки с тея слаби окачвания.
          Сега верно сериозно.Какво значение има дори да е по-тежък ДВГто , като си има умни инжинери в Фиат на които им плащат 2годишна БГ заплата на месец за да не се тормозиме ния тука.
          Какво не се чупи в БГ?Това ,което лети може би ама и това не е сигура.
          настояща - BMW 3er
          ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
          ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Amorphis
            ... като си има умни инжинери в Фиат на които им плащат 2годишна БГ заплата на месец ...
            Те ако се продават за толкова ясно какви инженери са и защо се чупят колите ...
            Иначе сериозно, мисля че проблема не е в италианките/германките/японките ..., проблема е в пътищата и улиците ни.
            Audi/BMW, скоро и ALFA

            Comment


            • #7
              Re: Истина ли е за 2.4 JTD...?

              Първоначално публикувано от blackrider
              колко е по тежък двигателя на 2.4 и верно ли по-често чупи носачите? А те к'ва цифра са?
              ако погледнеш внимателно сервизната книжка, ще видиш че радиусът на завиване на 2.4 дизел и 2.5 бензин е по-малък, което не е случайно, т.е. предвидено е че двигателят е по-тежък и може би е с различни пружини, амортисьори и т.н.
              Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

              Comment


              • #8
                Re: Истина ли е за 2.4 JTD...?

                Първоначално публикувано от gorang
                Първоначално публикувано от blackrider
                колко е по тежък двигателя на 2.4 и верно ли по-често чупи носачите? А те к'ва цифра са?
                ако погледнеш внимателно сервизната книжка, ще видиш че радиусът на завиване на 2.4 дизел и 2.5 бензин е по-малък, което не е случайно, т.е. предвидено е че двигателят е по-тежък и може би е с различни пружини, амортисьори и т.н.

                мерси ,ясно е че пътищата са ни е** му май**та .просто още немога да се ориентирам дизел или бензин да си взема! Затова и задавам ( за накои тук) тъпи въпроси!

                Comment


                • #9
                  Решението на дилемата дизел/бензин най-малко зависи от това колко издържат носачите
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment

                  Working...
                  X